Obchodné podmienky

Pravidlá a podmienky obchodu, storno, reklamačné podmienky a postup pri nakupovaní.

  1. Vytvorenie objednávky
    1. Vložte vybraný tovar do košíka (kliknite na tlačidlo “objednať“).
    2. Na hornom panely (úplne vpravo) v časti Nákupný košík kliknite na "Obsah košíka".
    3. V košíku si skontrolujte obsah a správnosť objednaného tovaru. Tu si môžete aktualizovať počet kusov objednaného tovaru, prípadne pridať ďalšie produkty do košíka, alebo ho z košíka odstrániť kliknutím na "Odstrániť tovar z košíka" (ikona smetného koša).
    4. V prípade, že ste u nás už nakupovali a máte vytvorený účet (ste zaregistrovaný) sa môžete prihlásiť pomocou Vášho užívateľského mena a hesla v hornej časti nákupného košíka.
    5. V časti "Údaje zákazníka" si vyberáte Vašu adresu dodania. Ak je adresa dodania nastavená správne, kliknite na "Uložiť". Ak si želáte objednávku fakturovať a dodať na firmu, tak uveďte aj firemné údaje.
    6. V spodnej časti stránky si môžete prečítať obchodné podmienky po kliknutí na "Prosím prečítajte si a akceptujte obchodné podmienky".
    7. V prípade, že chcete svoj účet zaregistrovať, zaškrtnite políčko “Registrovať tento účet“. Po zaregistrovaní Vám od nás príde na e-mail aktivačný e-mail, v ktorom je link na potvrdenie registrácie, na ktorý je potrebné kliknúť, inak sa Vám v budúcnosti nebude dať prihlásiť (v prípade, že ste sa v bode 1.4 iba prihlásili, tento krok sa Vám už nezobrazí). Na e-mail Vám taktiež pošleme aj heslo pre prihlásenie. Vaše prihlasovacie meno bude mailová adresa, ktorú ste uviedli pri objednávky, resp. registrácii.
    8. Po akceptovaní obchodných podmienok kliknite na "Pokračovať v objednávke".
    9. V ďalšom kroku si vyberte spôsob platby za objednaný tovar podľa toho, ktorý Vám najviac vyhovuje. Rovnako si vyberáte i spôsob dopravy. Následne kliknite na “Pokračovať v objednávke“.
    10. V poslednom kroku si skontrolujte objednávku a potvrďte objednávku kliknutím na tlačítko "Objednať". O objednávke obdržíte informačný e-mail, ktorý bude obsahovať všetky údaje o objednávke.
    11. V poslednej časti objednávacieho formuláru budete vidieť sumár vašej objednávky a ďalšie informácie týkajúce sa objednávky. Taktiež si môžete stiahnuť predfaktúru objednávky.
    12. Spôsoby prepravy a takisto aj spôsoby platby, ktoré si u nás pri objednaní tovaru môžete zvoliť, sú popísané v sekcii “Doprava“, v hlavnom menu tejto stránky.
  2. Registrácia zákazníka
    1. Registrácia nie je nevyhnutná, ak chcete vytvoriť objednávku cez internet. Zaregistrovať sa môžete kliknutím v pravom hornom rohu stránky na tlačidlo “Zaregistrovať“.
    2. Počas procesu objednávky budete postupne sprevádzaný procesom registrácie (bod 1.7 v predchádzajúcom odseku).
    3. Vyplňte registračný formulár podľa pokynov a kliknite na "Zaregistrovať sa". Nezabudnite korektne vyplniť e-mail, číslo ulice, ako aj vaše telefónne číslo, PSČ a pod.
    4. Po úspešnej registrácii Vám príde na Váš e-mail spätný e-mail od nás, kde potvrdíte Vašu registráciu v našom e-shope (je nutné kliknúť na potvrdzovací link ktorý je vložený v e-maili inak sa Vám nebude dať v budúcnosti prihlásiť)
    5. Pri prvej objednávke Vás systém automaticky prihlási, čiže už sa nemusíte prihlasovať. Prihlásiť sa budete musieť až pri Vašej budúcej objednávke.
    6. Svoje konto si môžete spravovať po prihlásení v pravom hornom rohu na tlačidlo "Prihlásiť“. Správa konta je v sekcii “Môj účet“ v pravom hornom rohu stránky. Pod správou konta rozumieme: zmenu údajov, adresy a hesla, takisto aj prehliadanie svojich objednávok, či už aktuálnych alebo ukončených. Tu si môžete objednávku zrušiť, pozrieť jej detaily, stav a vytlačiť si predfaktúru či faktúru.
  3. Spracovanie objednávky
    1. Po odoslaní objednávky Vám bude obratom doručený email s predmetom "[číslo objednávky], Potvrdenie objednávky od www.pelinex.sk, suma objednávky", čim náš systém potvrdzuje prijatie objednávky, predfaktúru objednávky a údaje pre platbu.
    2. Následne obchodník spracuje Vašu objednávku a overí dostupnosť tovaru. Prípadné zistené rozdiely Vám oznámi telefonicky alebo e-mailom a navrhne ďalší postup. V prípade že je všetok objednaný tovar na sklade, objednávka okamžite pokračuje v ďalšom spracovaní na expedíciu. Ak objednaný tovar na sklade nie je, obchodník Vás bude informovať o predpokladanom čase naskladnenia tovaru.
    3. Objednávka sa presúva na expedíciu pri splnení jednej z týchto podmienok:

      • Prijatá nová objednávka a všetok tovar z objednávky je na sklade. V prípade, že ste zvolili inú platbu ako na dobierku (pri prevzatí) tak čakáme na úhradu a po zaevidovaní úhrady na účte pokračujeme v expedícii.
      • Tovar do objednávky sa naskladnil v dopredu určenom termíne.
      • Tovar do objednávky sa naskladnil po dopredu určenom termíne, avšak zákazník bol o tejto skutočnosti upovedomený a potvrdil objednávku.
    4. Objednávka je vyfakturovaná, zaslaná do skladu na zabalenie a expedíciu, o čom budete upovedomený emailom.
    5. Keď zaevidujeme platbu na účte, príde Vám mail o potvrdení prijatia platby. Po vyexpedovaní zásielky prepravcovi, Vám príde mailom informácia, že zásielka je odoslaná, na základe čoho sa viete zariadiť časovo pri prevzatí zásielky.
    6. Po zaevidovaní platby na našom účte Vám bude mailom odoslaná faktúra za platbu. V prípade, že platíte na dobierku, faktúru obdržíte spolu s tovarom.
    7. Pre zrušenie objednávky alebo vrátenie tovaru, budeme objednávku stornovať. V prípade, že už bola zaplatená, peniaze Vám budú vrátené na účet a vystavíme Vám dobropis k faktúre. V prípade, že objednávku zrušíte skôr ako zaplatíte faktúru, objednávka bude zrušená bez ďalších krokov.
    8. Storno objednávky môžete vykonať odoslaním mailu na office@pelinex.sk so žiadosťou o storno s priloženým číslom objednávky, alebo telefonicky na číslo uvedené v kontaktnom formulári tejto stránky.
  4. Expedícia objednávky
    1. Na expedícii tovar zabalia a fyzicky predajú Slovenskej pošte alebo spoločnosti UPS na expedíciu. Tovar Vám bude doručený do niekoľkých dní po expedícii balíčka zo skladu.
    2. Ak ste si vybrali ako spôsob doručenia "Osobný odber", po potvrdení skladovej dostupnosti od nášho obchodníka si môžete tovar vyzdvihnúť osobne na mieste v dopredu dohodnutom termíne a čase.
  5. Reklamácia tovaru
    1. Reklamácia tovaru je možná 7 dní odo dňa doručenia tovaru.
    2. Pri reklamácii tovaru Vám budú účtované prepravné náklady a expedičné náklady (poplatok za spôsob platby a poplatok za spôsob prepravy).
    3. Reklamácia je možná iba v prípade, že tovar bol pri preprave poškodený. Nemôžeme ručiť za zaobchádzanie s tovarom pri preprave. Poškodenie tovaru je nutné nahlásiť v deň prevzatia zásielky.
    4. Peniaze zaplatené za tovar s odpočtom nákladov, Vám budú uhradené na účet, ktorý uvediete pri požiadaný o reklamáciu tovaru. Bankový príkaz na vrátenie peňazí urobíme potom ako sa zásielka vráti k nám na adresu.
    5. Následne Vám bude odoslaný dobropis na faktúru a informácia o vrátení peňazí.